Dipositada nova tesi doctoral
La Comissió de Doctorat de la Universitat, reunida en sessió ordinària el dia 10 d’abril del 2026, va acordar l’aprovació de la sol·licitud de dipòsit de la tesi doctoral intitulada L’ensenyament superior universitari d’Infermeria als Principats d’Andorra i Catalunya al Segle XXI, presentada per la doctoranda Maria A. Corredor, amb el vistiplau del seu director, el Dr. Jesús M. Prujà, al Registre General de la Universitat en data 25 de març del 2026, d’acord amb l’art. 8.2 del Decret 179/2025, del 21 de maig, regulador dels estudis de Doctorat a Andorra.
Així mateix, en compliment de l’art. 8.3 del mateix decret, la Comissió va aprovar el nomenament dels tres doctors experts en la matèria, externs a la eUniv, que hauran d’avaluar i informar de forma vinculant sobre la qualitat de la tesi dipositada: la Dra. Laura Bujalance, investigadora de l’àrea d’Història de la Ciència de la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid, el Dr. Ferran Fuertes, professor del Departament d’Infermeria de la Universitat Internacional de Catalunya, i el Dr. Joan Solsona, inspector d’ensenyament professional i especialista en els factors d’elecció universitària.
Aquests tres avaluadors externs disposen de quatre setmanes per emetre el seus informes i, un cop rebuts, si són positius, la Comissió de Doctorat procedirà a nomenar el tribunal corresponent, d’acord amb el procediment establert pel Decret vigent del Doctorat.
